Vrei sa-ti promovezi afacerea in mediul online si ai ajuns, in cele din urma, la crearea unei campanii Google Ads? Indiferent de nivelul de experienta, probabil deja stii ca Google Ads este o unealta foarte benefica pentru o afacere. O perioada de cercetare extensiva pe cuvinte cheie si un buget relativ mic iti pot aduce vanzari si profit inzecit fata de cat obisnuiai sa faci pana acum.
Desigur, pana sa ajungi acolo trebuie sa inveti Google Ads. Iar acest lucru nu este simplu – probabil ai citit alte articole sau au privit cateva videoclipuri pe YouTube. Tocmai de aceea, acest articol sare peste notiunile de baza si iti prezinta 4 secrete de aplicat pentru o campanie de succes!
Concentreaza-te pe cuvinte cheie lungi
Cuvintele cheie lungi sunt ideale pentru afaceri deoarece acestea sunt cat se poate de specifice si astfel pot sa fie tintite spre o singura afacere. Astfel, atunci cand vrei sa iti promovezi afacerea prin intermediul unei campanii Google Ads, adauga cuvantului cheie principal si termeni locali sau reprezentativi pentru afacerea ta.
De exemplu, cuvantului cheie brutarie poti sa ii adaugi fie un nume de strada (a sediului afacerii tale), fie a afacerii tale, sau a unui punct de reper din apropiere, dupa caz. Cuvintele cheie lungi te ajuta sa atragi atentia cuvenita, dupa cum s-ar spune, spre afacerea ta.
Nu uita de optimizarea paginii de destinatie
Multi sunt de parere ca aceste campanii Google Ads creeaza pur si simplu reclame pe care lumea le acceseaza pentru a cumpara un produs. Intregul proces este, evident, mai complicat. Acele reclame au un alt scop – anume, de a trimite un potential client pe o pagina de destinatie si de a realiza o conversie.
Abia pe acea pagina de destinatie clientul decide asupra achizitiei. Drept urmare, pagina de destinatie trebuie sa fie la fel de bine optimizata ca si campania Google Ads in sine.
Foloseste extensiile acolo unde este posibil
Dupa cum vezi, succesul unei campanii Google Ads nu se datoreaza doar cuvintelor cheie. Extensiile joaca si ele un rol important. Acestea pot fi adaugate din panoul de control al Google Ads si pot oferi clientului mai multe detalii despre locatia afacerii tale, produse, oferte, promotii si asa mai departe.
Conform statisticilor, 76% dintre utilizatorii care au cautat informatii despre un serviciu local au ajuns la locatie in aceeasi zi. Astfel, o extensie care trimite spre numarul de telefon al afacerii tale va fi utila clientilor care iti cauta afacerea prin intermediul telefonului mobil.
Gestioneaza si partea negativa a cuvintelor cheie
Nu in ultimult rand, exista si cuvinte cheie care trimit spre afacerea ta – dar care nu ai vrea sa faca acest lucru. De exemplu, poti vine sosuri pentru pizza, dar nu si sosuri pentru pizza picante. O simpla vizita asupra raportului Search Terms din panoul de control Google Ads iti poate arata faptul ca anumite cuvinte cheie, precum sosuri pizza picante duc spre site-ul afacerii tale – acest lucru duce totodata la nemultumiri in randul clientilor. Astfel, in timpul implementarii unei campanii Google Ads, poti specifica o serie de cuvinte cheie negative – adica cuvinte care NU ar trebui sa duca spre afacerea ta.
Acesta este doar inceputul cand vine vorba de Google Ads – tocmai de aceea exista experti in acest domeniu. Daca vrei sa intalnesti un astfel de expert si sa vorbiti mai mult despre cum acesta iti poate promova afacerea prin Google Ads, contacteaza agentia de marketing digital The Markers – all-in pentru tine si pentru afacerea ta online!