In ultima vreme s-a pus mult accent pe reveniri ale trendurilor din anii 2000, de la trupe de muzica, pana la piese fashion mai mult sau mai putin reusite. Moda a presupus intotdeauna un model cicilic. Trendurile vin si pleaca, uneori mai rapid decat ai putea tine pasul cu ele. Poate fi anul 2019, insa nu este exclus ca moda ochelarilor de soare ochi-de-pisica a anilor ’60 sa revina. Daca nu sunt re-introduse in magazine intregi colectii in stiluri vechi, elemente punctuale din moda deceniilor trecute sunt utiliate in mod constant. Prin combinarea acestora cu elementele noi se realizeaza continuu piese fashion reprezentative.
De ce revin aceste piese fashion?
Nu este vorba numai despre piese fashion, ci si despre trupe care s-au despartit si se reunesc sau melodii care sunt din nou in topurile radio. O explicatie ar putea fi faptul ca generatia anilor ’90 a crescut si a devenit din ce in ce mai nostalgica pentru copilarie. Astfel, a inceput sa existe din nou un consum intens al „pop culture” din acea perioada.
Moda anilor 2000 este una dintre cele mai criticate in lumea fashion. Daca stai sa te gandesti, probabil ca si tie ti-e putin rusine cand te gandesti ce purtai in clasele primare din generala. Asta daca te incadrezi in grupul de varsta mentionat, si ai acum in jur de 25 de ani.
Ce piese fashion sunt din nou in trenduri?
1.Sepcile transparente. Cu siguranta iti amintesti de aceste elemente. Initial, create pentru a usura munca jucatorilor de tenis, acestea au inceput sa fie purtate in viata de zi cu zi, la plaja sau chiar pe strada. In plus, au fost atat de „la moda” incat au cunoscut cateva aparitii si pe covorul rosu.
2. Bustierele. Aceste elemente nedefinite care nu par ca ofera niciun fel de suport sau siguranta ca stau in loc. Au fost foarte populare, fiind comercializate chiar si de branduri precum Tommy Hilfiger.
3. Ochelari de soare colorati. Verde-neon, portocaliu, rosu, albastru si restul culorilor curcubeului sunt culorile acestor piese fashion, cu modele transparente. De cele mai multe ori, ii puteai vedea in modele foarte mici, cu colturi ascutite, fara a oferi vreo protectie solara, cu simplul scop de a fi fashion.
4. Logomania. Desi pare greu de crezut, acest trend a aparut la inceputul anilor 2000, sustinut char de branduri precum Louis Vuitton, Burberry sau Chanel. Logo-urile cunoscute, inghesuite in fiecare centimetru patrat de material, pentru a crea un model complet. Aceste piese fashion sunt din ce in ce mai mult promovate de vedete. Din nou.
5. Adidasii mari. Numiti in lumea modei „dad sneakers”, aceste incaltari aduc aminte de adidasii purtati de tatii anilor ’90-2000 in orice excursie. Asortati bineinteles cu o pereche de pantaloni scurti si sosete mult prea lungi.
6. Elasticele de par supra-dimensionate. Se poarta din nou aceste accesorii, specifice scolii generale. Cozile ridicate si prinse neglijent cu un „scrunchie” apar acum si la decernariile de premii.
7. Borsetele. Poate este de vina explozia de festivaluri care se intampla atat in lume, cat si la noi in tara. Dat fiind faptul ca aici nu ai voie sa intri cu genti voluminoase, lumea s-a reorientat catre borsete pentru a-si lua telefonul, portofelul si actele.